POZVÁNKA

Jediný IT seminář, kterému porozumíte.

Chcete konečně vědět, jak pořádně a efektivně řídit všechny interní procesy ve Vaší firmě?

Přijďte si poslechnout inspiraci od IT expertů na českém trhu, kteří pomohli firmám jako je KIWI.com, Synot, KB, Dixons Carphones,...
jak nastavit co nejjednodušší  interní procesy ve firmě, abyste měli konečně jasný přehled o všech  vašich zakázkách, projektech, každodenní komunikaci  zaměstnanců, či jak radikálně snížit počet emailů a velkých příloh? 

   HLAVNÍ TÉMATA SEMINÁŘE

  • Jak radikálně snížit počet emailů a velkých příloh ve firemním inboxu /emailu
  • Jak eliminovat každodenní čas strávený hledáním, který úkol má vyšší prioritu
  • Jak přehledně řídit projekty a vidět jejich stav on-line
  • Jak dostat komunikaci týmu na jedno místo
  • Jaký je náš přístup k procesnímu a projektovému řízení – workflow, dashboardy, automatizace a uživatelská přívětivost
Protože se procesy opakují, nechcete nad nimi příliš přemýšlet a svoji práci si snažíte tak trochu zautomatizovat. A čím je proces delší a čím více do něj zasahuje lidí, tím je složitější na nastavení . 
 Podělíme se s vámi o naše zkušenosti v řízení a nastavení firemních procesů, oběhu dokumentů, projektů, reportingu, zavedení intranetu a zefektivnění spolupráce. 
Správně zvolený nástroj vám zpřehlední vaše firemní procesy, projekty a eliminuje čas strávený hledáním prioritních úkolů.
 Navíc se dozvíte jak je důležité chránit své firemní data, jaké vám hrozí rizika při napadení vašeho informačního systému a jak tomu předejít. 

Pokud máte rádi být o krok napřed před vaší konkurencí a zároveň preferujete efektivní, jednoduché, ale přitom precizní a přehledné firemní řízení procesů všeho co se ve vaší firmě děje, je  toto jediný IT seminář, který má cenu navštívit.

 

PRO KOHO JE SEMINÁŘ URČEN

 

Kapacita je omezena, zájem je již nyní veliký, proto tento seminář je určen jen pro ty, kteří vlastní střední a větší
 firmu, kde se lze vyřádit na lepší efektivnosti interních procesů, pro jejich majitelé, či zainteresované, kteří spravují 
interní procesy. 
 
SEMINÁŘ je pro Vás ZDARMA. 

Více o přednášejících a jejich reference....

IXPERTA působí na trhu informačních a komunikačních technologií již 27 let. S více jak  210 experty bylo úspěšně dokončeno více než   4000 projektů v oblastech podnikových komunikací, IT bezpečnosti a infrastruktury, vývoji software a počítačového rozpoznávání obrazu ve výrobě. IXPERTA disponuje vlastním vývojovým centrem, což  umožňuje nejenom vývoj vlastních produktů, ale také vývoj software na zakázku dle přání zákazníka. Primárně působí na českém a slovenské trhu, nicméně zakázky přicházejí i z celé  Evropy, Asie i v USA. Hlavní vizí  IXPERTY  je soustředění se zejména na oblasti počítačového vidění a IoT systémů. Priorotou je současný trend digitalizace a robotizace výroby, což je součástí Průmyslu  4.0.
 
Hlavní přednášející:  

MARTIN KASÍK
martin.kasik@ixperta.com 
+420 733 169 927

Jaké je Martinovo heslo? „Věřím, že dnešní možnosti technologie a softwary produkt mohou zásadně povznést business jakéhokoliv zákazníka na lepší úroveň.“ Mým cílem je prakticky, věcně a otevřeně najít takové postupy jak nejlépe využít Atlassian technologie pro každou firmu co k nejefektivnějšímu jejich podnikání."
Kiwi.com – pro tuto společnost IXPERTA  vypracovala projektové řízení, řízení firemních procesů  a vývoj platformy, přímo dle potřeb KIWI.  Díky tomuto projektu letenkový portál KIWI dokázal dostat všechny projekty na jedno místo , tudíž má přehled o tom v jaké fázi se daný projekt nachází, který zaměstnanec pracuje na kterých úkolech a přehledně umí vyhodnotit stav projektů.

další reference:

Rolovat nahoru