Volná pozice

ASISTENT/ASISTENTKA AUDITORA
 
  • Nabízíme Vám dlouhodobou zajímavou práci na plný úvazek a důkladnou přípravu na auditorské zkoušky.
  • Ještě studujete? I tak u nás můžete pracovat, pokud Vám časové možnosti umožní práci na celý (nebo téměř celý) úvazek a pravidelnou docházku včetně prázdnin.
Jaká bude Vaše práce?
Práce v auditu se v jednotlivých obdobích liší. Na podzim se budete účastnit prací na předauditu, tj. vyžadovat podklady od klienta, provádět analytické porovnání v excelu současného roku

s rokem minulým, hledat rozdíly. Kolem vánoc budete s dalšími členy týmu chodit na fyzické inventury zásob ke klientům. Klienty máme i mimo Prahu a proto uvítáme, když budete mít řidičský průkaz a jste zvyklý/zvyklá řídit. Zpravidla se v odpoledních hodinách vracíme do Prahy. Od ledna se budete zúčastňovat finálního auditu, komunikovat s klienty, žádat je o podklady a zpracovávat je. Budete provádět testy věcné správnosti a doplňovat spis auditora povinnými dokumenty. V průběhu léta budete pomáhat při uzavírání a archivování spisů.
Pracovní náplň
  • Příprava údajů pro audit dle pokynů přímého nadřízeného a dalších pověřených osob;
  • Spolupráce při ověřování údajů v rámci účetních závěrek klientů auditu;
  • Práce na připravených testech v rámci sekcí auditorského spisu: audit systémů (nákup, prodej, zásoby, platby, inkasa) a testy věcné správnosti;
  • Konzultování auditorských projektů po odborné stránce s auditorem
  • Spolupráce při řešení zjištěných problémů;
  • Vyřizování organizačních záležitosti s klientem a předání podkladů.
Co Vám můžeme nabídnout
  • Ucelený profesní vývoj a komplexní praxi. U nás se dostanete ke všem aspektům auditorské práce a v případě zájmu se připravíte na úspěšné složení auditorských zkoušek.
  • Studijní volno na přípravu na auditorské zkoušky a finanční odměnu za jejich složení.
  • Přátelský malý kolektiv ve stabilní poradenské firmě
  • Různorodou, ale předvídatelnou práci (analýzy a práce s čísly, komunikace s klienty a kontroly v jejich sídle)
  • Dobré platové podmínky (podle Vašich zkušeností), vzdělávání a rozvoj, 5 sick days a 2 dny vánočního volna navíc k dovolené, možnost občasné práce z domova a flexibilní pracovní dobu, kávu, čaj, vodu a ovoce zdarma na pracovišti a další benefity v rámci Cafetérie
  • Místo výkonu práce na adrese blízko Staroměstského náměstí s výborným dopravním spojením (metro A a B, tramvajové spojení, metro C 10 minut MHD nebo 15 minut pěšky)
  • Nástup ihned nebo podle vašich možností
Vaše zkušenosti, dovednosti a vzdělání
  • VŠ vzdělání ekonomického zaměření, nejlépe VŠE, fakulta financí a účetnictví
  • Pokročilá znalost angličtiny slovem i písmem
  • Řidičský průkaz (aktivní řidič/ka) je výhodou.
  • Všeobecný rozhled v účetní a daňové oblasti (stačí získaný i v průběhu studia)
  • Dobrá znalost práce s počítačem
  • Zodpovědnost, schopnost se ptát i skutečně naslouchat, přesnost
 
Výhodou bude, pokud budete mít
  • Zkušenosti s vedením či kontrolou účetnictví
 
Svůj životopis a motivační dopis nám prosím zašlete e-mailem. Zasláním všech svých materiálů zároveň potvrzujete, že veškeré Vámi uváděné údaje jsou pravdivé a úplné. 
KDO JSME
NSG Morison je nezávislá česká poradenská skupina, člen mezinárodní asociace poradenských společností Morison KSi. Poskytujeme právní, daňové, účetní a mzdové služby, zabýváme se auditem, oceňováním podniků a službami corporate finance, nabízíme HR poradenství a služby Nominee. Na našem trhu působíme již od roku 1993. www.nsgmorison.cz
Rolovat nahoru