ASISTENT/ASISTENTKA AUDITORA

ASISTENT / ASISTENTKA AUDITORA 
 
Ideální kandidát/ka
  • Absolvoval/a VŠ ekonomického směru (nejlépe fakultu financí a účetnictví), popř. školu dokončuje a může pracovat na celý (nebo téměř celý) úvazek s pravidelnou docházku včetně prázdnin.
  • Má zkušenost s vedením či kontrolou účetnictví, pracuje rád/ráda čísla a velmi dobře ovládá MS Excel. Má všeobecný rozhled v účetní a daňové oblasti (stačí získaný i v průběhu studia).
  • Domluví se dobře anglicky (ústně i písemně), ale nepotřebuje komunikovat anglicky na denní bázi.
  • Kontroluje po sobě práci, je precizní a důkladný/důkladná.
  • Má zájem o dlouhodobou zajímavou práci na plný úvazek s možností důkladné přípravy na auditorské zkoušky.
  • Je aktivní řidič a počítá s občasnými cestami a krátkodobým pobytem mimo Prahu.

Co Vám můžeme nabídnout

  • Ucelený profesní vývoj a komplexní praxi. U nás se dostanete ke všem aspektům auditorské práce a v případě zájmu se připravíte na úspěšné složení auditorských zkoušek.
  • Různorodou, ale předvídatelnou práci (analýzy a práce s čísly, komunikace s klienty a kontroly v jejich sídle)
  • Dobré platové podmínky (podle Vašich zkušeností), vzdělávání a rozvoj, 7 dní placeného volna nad rámec dovolené (5 sick days a 2 dny vánočního volna), možnost občasné práce
    z domova a flexibilní pracovní dobu, občerstvení zdarma na pracovišti a další benefity v rámci tzv. Cafetérie (Multisport karta, Benefit karta) 
  • Přátelský malý kolektiv ve stabilní poradenské firmě
  • Místo výkonu práce na adrese blízko Staroměstského náměstí s výborným dopravním spojením 
 
  • NÁSTUP: ihned nebo podle vašich možností

Jaká bude Vaše práce?


Práce v auditu se v jednotlivých obdobích liší. Na podzim se budete účastnit prací na předauditech.

V prosinci budete s dalšími členy týmu chodit na fyzické inventury zásob ke klientům. Klienty máme
i mimo Prahu a proto uvítáme, když budete mít řidičský průkaz a jste zvyklý/zvyklá řídit. Zpravidla se
v odpoledních hodinách vracíme do Prahy, ale v některých případech zůstáváme pár dní mimo Prahu. Od ledna se budete účastnit finálních auditů, komunikovat s klienty, žádat je o podklady a všechny dokumenty zpracovávat. Budete provádět testy věcné správnosti a doplňovat spis auditora povinnými dokumenty. V průběhu léta budete pomáhat při uzavírání a archivování spisů.

Pracovní náplň

  • Příprava údajů pro audit dle pokynů přímého nadřízeného a dalších pověřených osob;
  • Spolupráce při ověřování údajů v rámci účetních závěrek klientů auditu;
  • Analytické testy na obdržených datech klienta (např. deník) v Excelu nebo v SW IDEA
  • Práce na připravených testech v rámci sekcí auditorského spisu: audit systémů (nákup, prodej, zásoby, platby, inkasa) a testy věcné správnosti;
  • Konzultování auditorských projektů po odborné stránce s auditorem
  • Spolupráce při řešení zjištěných problémů;
  • Vyřizování organizačních záležitosti s klientem, zakládání a předávání podkladů.

KDO JE NSG MORISON 

Jsme stabilní česká poradenská společnost (člen mezinárodní asociace poradenských společností Morison KSi) a na našem trhu úspěšně působíme již od roku 1993. NSG Morison znalecký ústav s.r.o. se specializuje na oceňování podniků a jejich částí, majetkových účastí a cenných papírů, pohledávek, nemovitého a movitého majetku. Dále poskytujeme právní služby, daňové a účetní poradenství, staráme se firmám o mzdy, realizujeme audity, nabízíme HR poradenství a služby Nominee. 

Kontakt pro tuto pozici:
Ludmila Johanovská
HR manažerka 
Mob :+420 731 663 587 
personalni@nsgmorison.cz 
Svůj životopis a motivační dopis pro inzerované pozice prosím zasílejte na e-mailovou  adresu personalni@nsgmorison.cz.
Pokud Vás tato pozice neoslovila, jednoduše se zaregistrujte a my Vás budeme automaticky kontaktovat s každou odpovídající volnou pracovní pozicí.
 
Rolovat nahoru