VOLNÁ POZICE – Asistent/ka auditora

DO NAŠEHO TÝMU V PRAZE 1 HLEDÁME SCHOPNÉ KANDIDÁTY A KANDIDÁTKY NA POZICI:

ASISTENT/ASISTENTKA AUDITORA 
Máte rád/ráda čísla, umíte dobře anglicky a jste zvyklý/zvyklá kontrolovat po sobě práci? Přicházíte rád/ráda věcem na kloub a snažíte se sebevzdělávat a rozvíjet?

  • Nabízíme Vám dlouhodobou zajímavou práci na plný úvazek.
  • Chcete zatím pracovat jen na částečný úvazek? I v takovém případě se nám ozvěte.

Jaká bude Vaše práce?
Práce v auditu se v jednotlivých obdobích liší. Na podzim se budete účastnit prací na předauditu, tj. vyžadovat podklady od klienta, provádět analytické porovnání v excelu současného roku
s rokem minulým, hledat rozdíly. Kolem vánoc budete s dalšími členy týmu chodit na fyzické inventury zásob ke klientům. Klienty máme i mimo Prahu a proto uvítáme, když budete mít řidičský průkaz a jste zvyklý/zvyklá řídit. Zpravidla se v odpoledních hodinách vracíme do Prahy. Od ledna se budete zúčastňovat finálního auditu, komunikovat s klienty, žádat je o podklady a zpracovávat je. Budete provádět testy věcné správnosti a doplňovat spis auditora povinnými dokumenty. V průběhu léta budete pomáhat při uzavírání a archivování spisů.

Pracovní náplň

  • Příprava údajů pro audit dle pokynů přímého nadřízeného a dalších pověřených osob;
  • Spolupráce při ověřování údajů v rámci účetních závěrek klientů auditu;
  • Práce na připravených testech v rámci sekcí auditorského spisu: audit systémů (nákup, prodej, zásoby, platby, inkasa) a testy věcné správnosti;
  • Konzultování auditorských projektů po odborné stránce s auditorem
  • Spolupráce při řešení zjištěných problémů;
  • Vyřizování organizačních záležitosti s klientem a předání podkladů.

Co Vám můžeme nabídnout

  • Ucelený profesní vývoj a komplexní praxi. U nás se dostanete ke všem aspektům auditorské práce a v případě zájmu se připravíte na úspěšné složení auditorských zkoušek.
  • Studijní volno na přípravu na auditorské zkoušky a finanční odměnu za jejich složení.
  • Přátelský malý kolektiv ve stabilní poradenské firmě
  • Různorodou, ale předvídatelnou práci (analýzy a práce s čísly, komunikace s klienty a kontroly v jejich sídle)
  • Dobré platové podmínky (podle Vašich zkušeností), vzdělávání a rozvoj, 5 sick days a 2 dny vánočního volna navíc k dovolené, možnost občasné práce z domova a flexibilní pracovní dobu, kávu, čaj, vodu a ovoce zdarma na pracovišti a další benefity v rámci Cafetérie
  • Místo výkonu práce na adrese blízko Staroměstského náměstí s výborným dopravním spojením (metro A a B, tramvajové spojení, metro C 10 minut MHD nebo 15 minut pěšky)
  • Nástup ihned nebo podle vašich možností

Vaše zkušenosti, dovednosti a vzdělání

  • VŠ vzdělání ekonomického zaměření, nejlépe VŠE, fakulta financí a účetnictví
  • Pokročilá znalost angličtiny slovem i písmem
  • Řidičský průkaz (aktivní řidič/ka) je výhodou.
  • Všeobecný rozhled v účetní a daňové oblasti (stačí získaný i v průběhu studia)
  • Dobrá znalost práce s počítačem
  • Zodpovědnost, schopnost se ptát i skutečně naslouchat, přesnost

 

Výhodou bude, pokud budete mít

  • Zkušenosti s vedením či kontrolou účetnictví

 

Svůj životopis a motivační dopis nám prosím zašlete e-mailem. Zasláním všech svých materiálů zároveň potvrzujete, že veškeré Vámi uváděné údaje jsou pravdivé a úplné. 

Souhlas s evidencí, zpracováním a správou osobních údajů 
Zasláním Vašeho životopisu a dalších materiálů společnosti NSG Morison Outsourcing a.s. dáváte souhlas ke správě, zpracování a evidenci Vašich osobních údajů a jejich uchování v personální databázi společnosti NSG Morison Outsourcing a.s. ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů o ochraně osobních údajů, pro účely nabídky volných pracovních pozic skupiny společností NSG MORISON. Tento souhlas platí až do ukončení tohoto výběrového řízení (včetně jeho případné aktualizace), nebo do jeho odvolání, a může být prodloužen další písemnou dohodou.

Současně s tím potvrzujete, že veškeré údaje uvedené v zaslaném životopisu a dalších materiálech jsou pravdivé a úplné.

Pokud chcete, abychom Vás zařadili do databáze kandidátů NSG MORISON, přiložte prosím svůj rozšířený Souhlas se zpracováním a evidencí osobních údajů a uveďte, na jak dlouhé období svůj Souhlas udělujete (zpravidla 1-3 roky).

Těšíme se na Vaši písemnou odpověď: životopis a motivační dopis.

Děkujeme za Váš zájem o práci v NSG MORISON a přejeme Vám hezký a úspěšný den.

PhDr. Ludmila Johanovská
E  personalni@nsgmorison.cz
M +420 731 663 587

KDO JSME
NSG Morison je nezávislá česká poradenská skupina, člen mezinárodní asociace poradenských společností Morison KSi. Poskytujeme právní, daňové, účetní a mzdové služby, zabýváme se auditem, oceňováním podniků a službami corporate finance, nabízíme HR poradenství a služby Nominee. Na našem trhu působíme již od roku 1993. www.nsgmorison.cz

 

Rolovat nahoru